Kvalitet gennem specialisering

Kommunikationsmedarbejder søges

Udgivet d. 27. marts 2019

Vi søger en dygtig kommunikationsmedarbejder til en fast stilling på 16 timer om ugen. Måske er det dig? Læs mere nedenfor.

**OBS! TAK FOR DEN STORE INTERESSE. VI HAR LUKKET NED FOR AT MODTAGE FLERE ANSØGNINGER. VI VENDER RETUR MED SVAR TIL ALLE INDEN FOR DE NÆSTE PAR UGER.

Gildhøj Privathospital søger en ny medarbejder, der kan varetage og koordinere al digital kommunikation med fastansættelse på 16 timer om ugen.

Måske har du et relateret deltidsjob? Eller måske er du freelancer eller selvstændig og søger faste arbejdstimer og fast indkomst? Vi søger dig, der ser en 16-timers stilling som en permanent løsning. OBS – dette er ikke et studiejob.

Vi søger en medarbejder, der er:

Idérig, kreativ og vant til at arbejde selvstædigt. Da du er den eneste, der arbejder med kommunikation på hospitalet, er det vigtigt, at du er proaktiv og selv har idéer.

Glad og motiveret ved at arbejde med sociale medier. Du får det fulde ansvar for vores Instagrameksternt link og vores Facebooksideeksternt link, og der er masser af potentiale til at udvikle begge kanaler. Derfor søger vi en, som har gode idéer til at skabe relevant indhold og som elsker at udarbejde indhold og eksekvere på det. Du skal også have lyst til at arbejde med målgrupper og annonceopsætninger i Facebook Business Manager.

Erfaren. Du skal have minimum 2 års relevant erhvervserfaring. Både fordi du får det fulde ansvar for vores sociale medier og kampagner, men også fordi vi forventer, at du kan bruge relevante programmer (så som Google Analytics, Facebook Business Manager mv.). Du vil blive oplært af den nuværende kommunikationsmedarbejder, men derefter skal du selv kunne få mest muligt potentiale ud af samarbejder, programmer og sociale medier.

God til at skrive. Du kommer til at være ansvarlig for alt indhold på vores hjemmeside, så du skal kunne skrive vores nyheder og opdatere tekster og CV’er, når vi får nye medarbejdere. Det er en fordel, hvis du har teknisk flair.

-

Vi tilbyder en fleksibel arbejdsplads, hvor du har mulighed for at udfolde dine kreative idéer, og du får meget ansvar. Du bliver kommunikationseksperten, og derfor lytter vi meget til dine idéer og råd. Du skal have mulighed for at være fysisk på Gildhøj (Brøndby) minimum én gang om ugen. At arbejde hjemmefra er en mulighed.

Lyder det som noget for dig? Så send dit CV til Ida på iko@gildhoj.dk. Vi holder løbende samtaler, og vi har opstart snarest muligt.

Kontakt os for tidsbestilling

Du er velkommen til at ringe til os på 43 43 92 92,
eller skrive til os via nedenstående formular for tidsbestilling:





Vi bruger cookies til at give dig den bedst mulige kundeoplevelse. Hvis du fortsætter, betyder det, at du er enig i, at cookies bruges.